hud-seroja-esa-budi bahasa-akhlak-ikhlas-raja segala unsur-imam mahdi-panji hitam-bani tamim-sirah

puzzles

hud-seroja-esa-budi bahasa-akhlak-ikhlas-raja segala unsur-imam mahdi-panji hitam-bani tamim-sirah nabi saw dan pengulangannya di akhir zaman-rahsia no 1 dan 9-kaitan imam mahdi dan helang-misteri tabut dan persoalan2 berkaitannya-melayu dan kekuatannya-nabi Nuh as-Raja Ahmad-teori relatif-penciptaan manusia-rahsia bismillah-philosophy of lotus in buddhism-mawar sbg lambang kesufian-matrix dari kacamata sufi-nursyahadah-teknologi pembangkitan memori dari al Quran-Rasulullah saw sbg manusia fitrah-nurunnur-formula sabar-formula ikhlas-makna,puji dan taat-lirik2 best-riba' dan kaitannya dgn dajjal-riba' sebagai penghapus ikhlas-titik kebangkitan akhir zaman,strategi kebangkitan~~~~~~

Friday, 28 October 2011

Strategi kebangkitan akhir zaman...

Salam sejahtera buat semua pembaca...

kali ini saya akan bawakan anda sebuah strategi kebangkitan akhir zaman...



yang mana ia takkan pernah rugi jika disebarkan...takkan tergugah dengan perancangan musuh2Nya,insyaAllah...
kerana saya faham,akan ada suara2 yang berkata,ia adalah strategi,kenapa mesti diberitahu kepada umum?

makanya,ingin saya memberitahu kepada anda yang bertanya itu...bahawa...strategi yang bakal saya kemukakan ini adalah rahsia dalam rahsia...rahsia yang berlapis2...ada penjaga di setiap pintunya...

sebelum saya mulakan,ingin saya bertanya kepada anda semua...
adakah anda semua sedar kenapa kita menulis dan membaca di ruangan maya ini?untuk apa?apa kesannya?
anda jangan tergelak jika saya katakan ia akan memberi kesan kepada takdir anda nanti...cuma tunggu,bersedia dan lihat...

kita semua menulis untuk membentuk  gelombang2 kebangkitan...yang mana akan disatukan oleh Sang Imam nantinya,insyaAllah...cubaan untuk membentuk pancaran2 cahaya yang menembus ke langit...Cahaya kebangkitan sang khalifah...

sumber gambar: fenomenamisteri.blogspot.com

Apa yang kita nukilkan di alam maya ini tak lain tak bukan hanyalah untuk memberi pengisian teori kepada hati,memberi relatif2 yang bakal anda gunakan untuk praktikalnya yang mana akan diberikan melalui takdirNya...

sesuai dengan keikhlasan anda menegakkan kebenaran...

kita berusaha memberi relatif2 yang benar supaya bilamana anda membuat keputusan diperjalanan takdir anda semua nanti,kami berharap anda adalah orang yang menang...

kebenaran memerlukan sang pemenang2 ini untuk berkongsi rasa dengan yang lain...supaya sama2 dapat bangkit...itulah kebangkitan akhir zaman yang dimaksudkan...



kami memberi,anda merasa...
begitu juga kami,anda memberi,kami merasa...
merasa apa?
merasa kepahitan dan jerih payah hidup di dalam realiti takdirNya...
supaya bila takdir itu tamat,anda mampu berkongsi hikmah dugaan itu bersama kami...
tak lain tak bukan untuk memberi kami semua semangat untuk bangkit dan terus bangkit...

inilah strategi gelombang kebangkitan akhir zaman...
Teori...dan Praktikal...
mudah bukan?
dapatkah sang dajjal mengganggu strategi ini?
tidak..itulah jawapannya...
kerana ia melibatkan kebangkitan semangat sang khalifah,
ia melibatkan takdirNya...

semakin sang dajjal membakar kita dengan fitnahnya,semakin hebat kita akan jadi...
semakin tinggi dan hebat tekanan pada batu,lama2 ia akan membentuk berlian...


itulah perancanganNya...
yang dinukilkan dalam surah At-Taariq untuk memberi penangguhan buat mereka yang cuba berbuat perancangan jahat...

formula yang tersembunyi dalam surah At-Taariq ini mudah...iaitu:
mereka buat,buat dan buat,
kita akan jadi,jadi dan jadi...


sang dajjal dan pengikutnya benar2 tidak tahu yang mereka sendiri adalah alat Tuhan untuk membentuk berlian2 berharga...
mereka mungkin terlupa kita adalah senjata terhebat ciptaan mereka...lebih hebat daripada nuklear kebanggaan mereka itu...

dalam strategi ini juga,Tuhan itu bakal menunjukkan kepada anda,bahawa,segala apa yang anda "baca" sebelum ini adalah benar,bukan satu cerita dongeng orang2 dahulukala...dan sungguh Al-Quran itu bukanlah satu cerita dongeng orang2 dahulukala... bukan sekadar cakap2 kosong tanpa titik...setiap bait kata2Nya dalam kitab suci adalah benar,anda mampu berkata semua itu benar bila anda sudah merasai sendiri melalui takdirNya...segala ayatNya sudah meresap menjadi darah dan daging anda...setiap darah yang mengalir,setiap nafas yang terhembus,setiap langkah yang terbentuk,semuanya menceritakan keesaanNya...

hayatilah keesaanNya di dalam setiap babak takdir anda...
redhakan ia kerana ia adalah tunjuk ajar dari Yang Maha Bijaksana...
redhakanlah takdir itu walau seburuk manapun ia, ...kerana semua itu datang dari kesilapan kita yang silam...datangnya ia sebagai satu penyucian buat kita,dan benar Allah telah memaafkan sebahagian besar dari dosa2 kita yang dahulu...


biarkanlah takdir itu datang dan pergi membawa kekeruhan dosa2 silam kita...


strategi ini benar sangat hebat bilamana anda merasainya sendiri dengan takdirNya nanti...insyaAllah...
berhubunglah dengan kami jika anda benar2 sudah merasai kehebatannya...ketahuilah anda bukan keseorangan dalam strategi ini...kerana...kita semua satu...



anda belajar daripada takdir anda,
saya juga sedang belajar...
mereka juga sedang belajar...

bila masanya hikmah itu datang,kita berkongsilah...
tapi jangan lupa,bacalah takdir itu dengan nama Tuhanmu Yang Maha Menciptakan...

selamat berjaya dari kami...


3 comments:

Anonymous said...

Oleh itu janganlah engkau hendakkan segera kebinasaan orang-orang kafir itu, berilah tempoh kepada mereka sedikit masa.
(At-Taariq 86:17)

ainun salsabila said...

Ad Daulatul Islamiyah Melayu

adalah khilafah islam akhir zaman yang sedang menantikan
kehadiran orang-orang mukmin yang siap
bergabung menjadi pejuang islam di akhir zaman

Bilakah anda berminat untuk menjadi pembela dan tentara Islam
http://dimelayu.co.nu

Anonymous said...

assalamualaikum..hehe ekZION nak mewujudkan Imam palsu..sekali tengok Imam palsu tu betul2 Imam.....derang rancang mati2...sekali kena split..naik gelabah puak2 ekZION...konon projek yang dibuat tu menyatukan umat2 Islam..projek dinamakan Virtual Mahdi..masa tu Imam kena support dan dibiayai kau2 oleh CIA,KGB dn lain2. Time tu memang harta disalurkan sangat banyak utk dia..Imam sebenarnya mengalami masalah keuwangan dan kerjaya juga masalah percintaan pada mulanya, dia meminati bidang ketenteraan dan nak kawen dgn sorng gadis tp xda luck di tanah air sendiri dia asal dari belah timur...sebab ikut kenalan di internet dia berhijrah dan join askar upahan di Francis..sebabkan dia muslim n fizikalnya mirip Al-Mahdi dalam hadis..dia dipilih untuk merialisasikan matlamat ekZION untuk jadikan dia Imam takda syak lg time tu sebab namanya bukan Muhammad..dia terpaksa terima sebab ditipu dan terikat dengan kontrak juga ugutan bunuh fmlynya..dia sendiri pun tak tahu dia Imam..tapi dia baik dan memang menyimpan hasrat untuk mengkhianati rancangan ekZION tu..dia kena train kau2 gila gaban..dari ilmu keagamaan sampailah kepada kemahiran..dia mahir banyak benda menguasai banyak bahasa..dia disuruh pi balek negeri asalnya belah timur..untuk main wayang konon dari timur berlaku kebangkitan hehe memang ya pun..pada mulanya ekZION sdikit
tertekan ramai non muslim pun jadi minat Islam sebab tgok apa yg dibawa Imam . tajdid yg dibawanya mengaitkan sains dgn al quran dan hadis..dan dia juga dapat kewarganegaraan terutama negara2 islam sebab dia punya jasa..Projek Virtual Mahdi memang nak cari Al Mahdi dan pembantunya untuk dibunuh..masa tu ada orang tertentu memang syak dia Imam yg dinanti..masa projek Virtual Mahdi ttu dibangunkan memang pelik sikit..Orang islam dan non muslim semakin bersatu..masjid tak cukup ruang orng nak solat..pendidikan dapat free kat masjid..tapi Imam yakinkan ekZION dia akan laksanakan tugasnya seperti dirancang...ekZION curiga dah dengan Imam dan dapat hidu kesilapan dalam rancangan ni..Imam kena suh stop projek..dia tau dia nak kena bunoh Imam jadi kalut..dan risaukan fmlynya..ada antara sahabat yg kashaf pesan suh imam lari p Arab Saudi bila tiba musim hj..tentera dihantar untuk bunuh imam ..dan masa di sana ada yg mengejutkannya dan lebih mengejutkan baru dia tau sapa keluarganya yg sbenar..MERAPU TAK ?? Kekekek