hud-seroja-esa-budi bahasa-akhlak-ikhlas-raja segala unsur-imam mahdi-panji hitam-bani tamim-sirah

puzzles

hud-seroja-esa-budi bahasa-akhlak-ikhlas-raja segala unsur-imam mahdi-panji hitam-bani tamim-sirah nabi saw dan pengulangannya di akhir zaman-rahsia no 1 dan 9-kaitan imam mahdi dan helang-misteri tabut dan persoalan2 berkaitannya-melayu dan kekuatannya-nabi Nuh as-Raja Ahmad-teori relatif-penciptaan manusia-rahsia bismillah-philosophy of lotus in buddhism-mawar sbg lambang kesufian-matrix dari kacamata sufi-nursyahadah-teknologi pembangkitan memori dari al Quran-Rasulullah saw sbg manusia fitrah-nurunnur-formula sabar-formula ikhlas-makna,puji dan taat-lirik2 best-riba' dan kaitannya dgn dajjal-riba' sebagai penghapus ikhlas-titik kebangkitan akhir zaman,strategi kebangkitan~~~~~~

Friday 7 October 2011

cerita dongeng yang real...siri 1...

Assalamualaikum semua...

disini saya bawakan anda sebuah cerita dongeng yang real...silakan membaca...

bacalah dengan nama Tuhan Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Pada masa dahulu...
ada seorang manusia yang bernama Sam...
dia ni buta sebelah mata...tetapi telah dikurniakan banyak kelebihan diantaranya otak yang genius...

pada satu hari,Dia kerap terfikir satu angan2 yang setinggi gunung iaitu menguasai dunia...ibarat mat jenin berangan menjadi bisnesman kelapa...

 "kalaula aku dapat pegang dunia dengan jari aku ni,dan pusing2kan sesuka hati aku..."

"time tu mesti best...semua pun tunduk kat aku...walaupun aku buta sebelah mata...walaupun aku tak sesempurna mereka...yang pastinya,masa tu akulah raja...."


"kata2 aku didengari..."

"aku menjadi pujaan ramai...




semua mencari aku...



memerlukan aku...




merayu dan menyembah aku untuk hidup..."

"kan bagus,kalau......bla bla bla...."

begitulah kiranya angan2nya yang saya pun tak mampu cerita...sebab terlalu panjang berjela-jela dan melampaui batas seorang manusia biasa...

bersambung....


No comments: